A Wizz Air téves járatkésésről értesítette utasait.

A Wizz Air technikai problémák következtében téves információt küldött ki utasainak a járatkésésről, és őszinte bocsánatkérését fejezte ki az ezzel járó kellemetlenségek miatt.
A Wizz Air technikai hiba következtében olyan e-maileket juttatott el ügyfeleihez, amelyek helytelen információkat tartalmaztak bizonyos járatok késéseiről – értesült a 444. A légitársaság arra kérte az utasokat, hogy ne vegyék figyelembe ezeket az értesítéseket.
"A napokban utazókat, akik a légitársaság szolgáltatásait veszik igénybe, a Wizz Air ügyfélszolgálata fokozott odafigyeléssel tájékoztatja. Számukra külön értesítések készültek, amelyeket a járataik kapcsán már megkaptak, vagy hamarosan meg fognak kapni" - olvasható a kiadott közleményben.
A Wizz Air kiemelte: az utasok a legfrissebb járatinformációkat a légitársaság weboldalán, a "Flight status" menüpontban, valamint a Wizz Air applikációban is ellenőrizhetik, a kiindulási pont és a célállomás megadásával.
A légitársaság sajnálatát fejezte ki az esetleges kellemetlenségek miatt, amelyeket az utasok tapasztalhattak.