Egy különleges rendezvényhullám és soha nem látott bevételnövekedés jellemzi ezt a hazai alapítású vállalatcsoportot.


A HotelPremio Group 2024-ben történetének legkiemelkedőbb évét zárta, derül ki a legfrissebb közleményükből, amelyet hozzánk eljuttattak. A cégcsoport árbevétele meghaladta a 3 milliárd forintot, ami figyelemre méltó, 50%-os növekedést jelent az előző évhez viszonyítva.

Mint a közleményükből kiderül, a növekedés motorját három üzletág hajtotta:

A tréningek és képzések lebonyolítása, a vállalati szállásfoglalások menedzselése, továbbá a 2023-ban indított turisztikai PR részleg mind hozzájárulnak ahhoz, hogy szolgáltatásainkat még inkább személyre szabottá és hatékonyabbá tegyük. Mindezek révén célunk, hogy ügyfeleink számára maradandó élményeket és szakmai fejlődési lehetőségeket kínáljunk.

Az üzleti tréningek száma már túllépte a 400-at, míg a HotelPremio egy egységes, erős márkaként, friss felső vezetés mellett, egy kibővített szolgáltatási palettával - beleértve egy vadonatúj minihotelt - emelkedett a következő szintre.

A PR szektor regionális szinten is jelentős fejlődésnek indult.

olyan ügyfelek tartoznak a portfóliójukba, mint a GoTurkiye, a Lifeclass Hotels&Spa, vagy a Visit Timisoara.

Tatár György alapító-ügyvezető a tavalyi év összegzése kapcsán elmondta:

2024 mérföldkő volt számunkra. Cégcsoportunk először adta ki saját rendezvényipari jelentését, a Corporate Event Focus Riportot, és társadalmi szerepvállalása is erősödött - például a Kultúrvágány Kortárs Művésztelep társalapítójaként.

Révész Róbert társtulajdonos, a cégcsoport PR üzletág vezetője hozzátette:

Related posts