A repülőgépen egy 3000 forintos rendelés kifizetése problémát jelentett, és a helyzetet tovább bonyolította, hogy a repülőtérre érkezve rendőr várta őket.


Ann-Marie Murray és párja március 28-án tértek haza tenerifei vakációjukról a Ryanair bristoli járatán. Az utazás során rendeltek egy üveg vizet, egy doboz kólát és egy adag Pringles chipset, ami összesen 7 fontot, azaz körülbelül 3100 forintot tett ki. Amikor azonban a fizetésre került sor, a bankkártyájuk sajnos nem működött, ráadásul a nyaralás alatt már elköltötték az összes készpénzüket – tudósít a LADbible.

Az idősek otthonában dolgozó Ann-Marie felajánlotta, hogy a bristoli repülőtéren készpénzt vesz fel az automatából, és így intézi a számlát. Az értesülések szerint azonban a légiutas-kísérők ezt a megoldást nem fogadták el.

"Azt hitték, van nálunk másik kártya vagy készpénz, de megmutattam, hogy tényleg nincs nálunk semmi. Ez az egész csak hét font volt - egy kóla, egy víz és egy adag Pringles" - mondta Ann-Marie. Hozzátette: "Az egyik légiutas-kísérő azt mondta, majd ő kifizeti, mi pedig később visszaadjuk neki - de nálunk már egyetlen euró sem maradt." Egy másik légiutas-kísérő újra próbálkozott a kártyás fizetéssel, de a terminál továbbra sem működött.

Ann-Marie elmondása szerint más utasok is próbálták megóvni őket, de a légitársaság munkatársai hajthatatlanok voltak, és ragaszkodtak ahhoz, hogy ők maguk utasították el a kifizetést. "Hihetetlenül kényelmetlen volt az egész szituáció. Mindenkit feltartottak, míg minket leszállítottak" - mesélte.

A történet itt még nem zárult le: amikor a pár visszaült az autójukba a reptéri parkolóban, hirtelen furcsa, nyikorgó hangot hallottak. "Olyan volt, mintha valami súrlódott volna a földhöz" - mesélte Ann-Marie, akinek a szívét aggasztó érzés fogta el. Kiszálltak, és döbbenten látták, hogy az autó első lökhárítója teljesen összetört, mintha egy láthatatlan erő csapott volna le rá. A parkoló üzemeltetői gyorsan megállapították, hogy az autó már nem volt vezethető, így elrendelték a vontatását. Végül egy taxival indultak haza, szívükben a csalódás keserű ízével. Ann-Marie próbálta kideríteni, mi történt, és elkérte a térfigyelő kamerák felvételeit, de a válasz keserű volt: nem adhatják ki őket. E-mailben is megkereste a társaságot, de az a válasz érkezett, hogy nem vállalnak felelősséget a történtekért. Az események sora csak még inkább fokozta a feszültséget kettejük között, hiszen nemcsak az autó, hanem a bizalmuk is megrendült.

A Ryanair szóvivője nyilatkozatában elmondta, hogy a tenerifei járat személyzete rendőri segítséget kért, miután egy utas zavaró magatartást tanúsított. Az utas megpróbált ételt vásárolni, de a kártyás tranzakciója meghiúsult. Miközben a személyzet igyekezett megoldani a problémát, az utas figyelmen kívül hagyta az utasításokat, és elfogyasztotta az ételeket, így továbbra is zavaróan viselkedett. A közlemény szerint a bristoli rendőrök a gépet fogadták, és az érintett utast levitték a fedélzetről. A Ryanair hangsúlyozta, hogy szigorúan fellép az utasok helytelen magatartásával szemben, és zéró toleranciát alkalmaz ezekkel a helyzetekkel kapcsolatban.

Related posts