Feltárult egy új és érdekes információ a Lidl és a DM tusfürdőivel kapcsolatban.


Gondolta volna? Pál Dénes elárulta, mivel foglalkozik, amikor nem énekel

Összesen 35 különböző tusfürdőt vizsgált az Öko-Test: nemcsak azt nézték, mit tartalmaznak ezek a termékek, hanem azt is, mennyire fenntartható a csomagolásuk, és hogy megérik-e az árukat. Meglepően sok termék teljesített jól, de voltak problémák is.

Kiváló minősítést kapott többek között:

Ezek a termékek nem csupán a természetes összetevőik miatt emelkednek ki a többi közül, hanem bőrbarát hatásuk és környezetbarát csomagolásuk révén is - olvasható a Dnevno cikkében.

A legjobb ár-érték arányú tusfürdő címet a DM Balea Fresh Energy Family Shower Gel érdemelte ki. Ez a frissítő tusfürdő mindössze 0,38 euróért (helyi áron körülbelül 150 forint) kapható a 250 ml-es kiszerelésben. Ráadásul a csomagolása 72%-ban újrahasznosított műanyagból készült, így nemcsak a bőrünket, hanem a környezetet is óvjuk vele. Magyarországon a termék ára körülbelül 550 forint, ahogyan azt a Startlap is megemlíti.

A Lidl saját márkás Cien tusfürdői és az Edeka Elkos termékei kiemelkedően teljesítettek, különösen az ár-érték arányukat tekintve. Ezek az eredmények rávilágítanak arra, hogy nem szükséges óriási összegeket költeni ahhoz, hogy kiváló minőségű és megbízható tusfürdőt találjunk.

Nem minden termék volt kifogástalan. A Playboy tusfürdője például nem úszta meg a kritikát, mivel galakszolid nevű illatanyagot tartalmaz. Ez a mesterséges pézsmavegyület nehezen bomlik le a környezetben, és egyre több szakértő kezdi megkérdőjelezni a biztonságát.

A vizsgálat eredményei azt mutatták, hogy a gyártók kevesebb mint fele tudta bizonyítani, hogy flakonjaikhoz újrahasznosított műanyagot alkalmaznak. Ez kiemelten fontos kérdés, mivel a tusfürdő gyakran vásárolt termék, és a hozzá tartozó csomagolás komoly mennyiségű műanyaghulladékot generálhat.

A vásárlás során nem csupán az illat és az ár a mérvadó - érdemes alaposabban szemügyre venni a címkét is. Meglepetésként szolgálhat, hogy egyes megfizethető termékek is kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, míg néhány neves márkájú tusfürdő akár problémás összetevőket is rejthet. A fenntarthatóság, az összetevők tisztasága és az ár-érték arány manapság már egyaránt lényeges szempontok - és úgy tűnik, hogy a tudatos vásárlók járnak a legjobban.

Related posts