Harry és Meghan új megállapodást kötöttek a Netflixszel, de sokan úgy vélik, hogy ez inkább hátrányos lépés számukra.


Harry herceg és Meghan Markle új, többéves megállapodást kötöttek a Netflixszel, öt évvel azután, hogy első alkalommal szerződtek a népszerű streaming szolgáltatóval. Ez a lépés véglegesen eloszlatta a pletykákat, amelyek arról szóltak, hogy a Sussexek együttműködése megszűnik. Azonban a mostani megállapodás kevésbé exkluzív, mint az előző, ahogyan azt a Sky News is jelentette.

Több amerikai hírforrás értesülései alapján ez a lépés jelentős visszalépést jelent a korábban több mint 100 millió dollárra értékelt exkluzív megállapodáshoz képest, amely garantálta, hogy minden tartalmuk kizárólag a platformon legyen elérhető. Mark Borkowski brit PR-szakértő véleménye szerint a Netflix "eltávolodik" Harrytől és Meghantől, ami világosan "leminősítésnek" tekinthető.

A pár 2020-ban, a brit királyi családból való kiválásuk után hozta létre médiacégét, az Archewell Productions-t. Az eredeti megállapodás dokumentumfilmeket, sorozatokat, játékfilmeket és gyerekműsorokat ígért, de eddig főként dokumentumfilmek és dokusorozatok készültek. Ezek közé tartozik a Harry & Meghan című hatszoros sorozat, amely a platform ötödik legnépszerűbb műsora lett, valamint Meghan életmódműsora, a Szeretettel, Meghan, ami az idei megjelenése óta a Netflix legnézettebb gasztroműsorává vált.

Az új megállapodás keretein belül nemsokára debütál a "Szeretettel, Meghan" második évada, amelyet decemberben egy különleges karácsonyi epizód követ. Az Archewell Productions emellett egy figyelemfelkeltő dokumentumfilmen is dolgozik, amely az ugandai HIV/AIDS által érintett területeken élő árva gyermekek életét mutatja be (Masaka Kids: A Rhythm Within). Továbbá, Carley Fortune népszerű romantikus regénye, a "Meet Me At The Lake" is filmvászonra kerül, izgalmas adaptáció formájában.

Meghan a megállapodással kapcsolatban úgy fogalmazott:

Büszkék vagyunk, hogy meghosszabbíthatjuk partnerségünket a Netflixszel, és bővíthetjük a közös munkát az As Ever márkánk bevonásával is.

Az As Ever Meghan 2024-ben debütáló életmódmárkája, amely egyedi lekvárokat, ízletes omlós kekszeket és különleges borokat kínál. Bela Bajaria, a Netflix tartalomigazgatója, a Sussex házaspárt "befolyásos hangokként" emlegette, hangsúlyozva, hogy történeteik "mindenütt visszhangra találnak a közönség körében".

A hír érkezésekor derült ki, hogy Harry hivatalos kapcsolatait a Sentebale jótékonysági szervezettel megszüntette, ám elkötelezettsége a dél-afrikai és botswanai fiatalok iránt továbbra is töretlen.

Related posts